Obchodní podmínky
Obchodní podmínky platné od 1.2.2016
Všeobecná ustanovení:
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.finclub.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, neupravené obchodními podmínkami, občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy, neupravené obchodními podmínkami, obchodním zákoníkem.
Vymezení pojmů:
Dodavatel/prodávající – je osoba, která dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby
Kupující/spotřebitel – je osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby.
Obchodní podmínky – smluvní ujednání mezi prodávajícím a kupujícím.
Kupující souhlasí s těmito obchodními podmínkami platnými a účinnými v momentu odeslání své objednávky a je jimi vázán od momentu uzavření kupní smlouvy. S těmito podmínkami má kupující možnost se seznámit před vlastním uskutečněním své objednávky.
Každý zákazník, který chce objednat zboží prostřednictvím našeho elektronického obchodu, je povinen uvést pravdivé a úplné údaje. V případě, že tak neučiní, může být odeslání zboží odmítnuto.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Kupní smlouva – objednávka kupujícího je uzavřena momentem potvrzení objednávky ze strany prodávajícího. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
- Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.finclub.cz jsou závazné.
- Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami včetně podmínek reklamace a že s nimi souhlasí.
- Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
- Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
- Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží a zaplacení kupní ceny.
- Ceny uvedené v ceníku jsou konečné.
Způsoby doručení
Poštovné a balné při objednávce zboží nad 3000,- Kč včetně je ZDARMA! Poštovné se určuje z celkové sumy faktury před odečtením poukázek na slevu.
Způsob doručení | Poštovné a balné | Doběrečné |
Balík Zásilkovna.cz | 76 Kč | 30 Kč |
Česká Pošta - Balík Do ruky | 100 Kč | 30 Kč |
Česká Pošta - Balík Do balíkovny | 60 Kč | 30 Kč |
Balík GLS | 110 Kč | 30 Kč |
Balík PPL | 120 Kč | 30 Kč |
Za 3000 Kč a více | ZDARMA | ZDARMA |
1. ZDARMA našim poradcem
Objednané zboží Vám bude doručeno naším poradcem osobně zcela ZDARMA do 5 pracovních dnů. Termín dodání s Vámi domluví náš poradce telefonicky do 48 hodin od uskutečnění objednávky. Proto je důležité, aby Vaše telefonní číslo, uvedené v objednávce, bylo aktuální. Současně s Vaší objednávkou Vám reprezentant předá fakturu za zboží a přijme od Vás platbu (v hotovosti).
Tato služba je poskytována pouze našim novým zákazníkům a není platná pro členy a poradce Finclubu!
2. Prostřednictvím Zásilkovna
Objednané zboží bude doručeno na výdejní místo Zásilkovny dle Vašeho výběru. Seznam výdejních míst naleznete ZDE. O expedici a uložení zásilky jste informováni emailem a sms přímo ze Zásilkovny. Zásilku můžete sledovat ZDE.
Maximální hmotnost zásilky: 14 kg. Maximální výše dobírky: 20 000 Kč.
Zásilku uhradíte podle Vámi zvoleného způsobu platby.
Dodací lhůta – 2 - 3 pracovní dny.
Úložní doba od 4.11.2024 do Vánoc - 4 dny po které je výdejní místo otevřeno, prodloužení až o 2 dnů, Z-Box 2 kalendářní dny, prodloužení o 1 den.
Úložní doba - 7 dnů po které je výdejní místo otevřeno, prodloužení až o 7 dnů, Z-Box 2 kalendářní dny, prodloužení o 1 den.
3. Prostřednictvím České pošty
Po odeslání objednávky prostřednictvím e-shopu obdržíte e-mailem potvrzení o přijetí objednávky. E-mailem nebo sms dále obdržíte od České pošty informaci o čísle balíku a částce k zaplacení. Z tohoto důvodu je nezbytné uvést aktuální e-mail nebo číslo mobilního telefonu. Zásilku můžete sledovat na www.ceskaposta.cz
Zásilku uhradíte podle Vámi zvoleného způsobu platby.
Dodací lhůta – 2 - 3 pracovní dny.
Úložní doba - 7 kalendářních dnů, Balíkovna-BOX 2 pracovní dny.
- Balík Do ruky – doručení zásilky na uvedenou adresu. Poštovné a balné – 100,- Kč
- Balík Do balíkovny – zásilka je uložena na Vámi vybrané poště v balíkovně. Není potřeba uvádět Vaši adresu, pouze jméno, vybrané PSČ a e-mail nebo telefonní kontakt. Poštovné a balné – 60,- Kč
4. Prostřednictvím služby GLS
Zásilka je vždy doručována na uvedenou adresu. Poštovné a balné – 110,- Kč. Možnost úhrady zásilky platební kartou přímo dopravci.
Po odeslání objednávky prostřednictvím e-shopu obdržíte e-mailem potvrzení o přijetí objednávky. E-mailem a sms od GLS dále obdržíte informaci o čísle balíku a částce k zaplacení. Z tohoto důvodu je nezbytné uvést aktuální e-mail a číslo mobilního telefonu. Zásilku můžete sledovat na www.gls-group.eu.
Zásilku uhradíte podle Vámi zvoleného způsobu platby.
Při neúspěšném pokusu o doručení Vám bude zásilka doručována následující pracovní den.
Dodací lhůta - 2 - 3 pracovní dny.
Úložní doba - 2 pracovní dny (celkově 3 pokusy o doručení).
5. Prostřednictvím služby PPL
Zásilka je vždy doručována na uvedenou adresu. Poštovné a balné – 120,- Kč. Možnost úhrady zásilky platební kartou přímo dopravci.
Po odeslání objednávky prostřednictvím e-shopu obdržíte e-mailem potvrzení o přijetí objednávky. E-mailem a sms od PPL dále obdržíte informaci o čísle balíku a částce k zaplacení. Z tohoto důvodu je nezbytné uvést aktuální e-mail a číslo mobilního telefonu. Zásilku můžete sledovat na www.ppl.cz.
Zásilku uhradíte podle Vámi zvoleného způsobu platby.
Při neúspěšném pokusu o doručení Vám bude zásilka doručována následující pracovní den.
Dodací lhůta - 2 - 3 pracovní dny.
Úložní doba - 2 pracovní dny (celkově 3 pokusy o doručení).
Způsob platby:
-
Na dobírku
Hotově při převzetí
-
Platba převodem
(přesné instrukce k platbě bankovním převodem obdržíte e-mailem nebo telefonicky nejpozději do 2 pracovních dnů, z tohoto důvodu je nezbytné uvést aktuální e-mail nebo telefonní číslo)
Platba za objednávku musí být připsána na účet společnosti Finclub plus, a.s., č.ú. 19-3756790237/0100 do 2 - 3 pracovních dnů od objednání, nezaplacené objednávky budou poté zrušeny.
Zboží bude expedováno nejpozději do 2 - 3 pracovních dnů od zaplacení. -
Online platba
Způsoby online plateb:
- rychlý online převod přes internetové bankovnictví
- běžný bankovní převod přes internetové bankovnictví
- platba platební kartou
Platby zabezpečuje platební brána PayU.
Odstoupení od smlouvy
- Spotřebitel má právo podle § 53 odst. 7 Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu, a to vždy písemně.
- Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek opotřebování, pokud možno v původním obalu, včetně dokladu o jeho zakoupení, poslat neprodleně zpět dodavateli.
- Prodávající vrátí zpět zákazníkovi peníze za zboží nejpozději do 1 měsíce od odstoupení od smlouvy, a to dohodnutým způsobem.
- Prodávající má právo pozdržet vrácení peněz do doby, dokud neobdrží zpět své zboží od kupujícího.
- V žádném případě nám nezasílejte zboží na dobírku! Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.
Reklamace zboží
Případná reklamace musí být uplatněna u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena, a to bez odkladu, ihned po zjištění závady, písemnou formou. Prodávající je povinen potvrdit přijetí této reklamace s údaji o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje (opravu, výměnu zboží či vrácení peněz). Prodávající na základě těchto informací vystaví Reklamační list, z něhož jedno vyhotovení obdrží kupující, jedno prodávající.
Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů. Tato lhůta se prodlužuje o dobu, která je potřebná pro odborné posouzení vady. V případě zamítnutí reklamace je prodávající povinen vydat spotřebiteli písemné odůvodnění. V žádném případě nám nezasílejte zboží na dobírku! Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.
Vyřízení reklamace
Uznaná reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Vyřízením reklamace se rozumí oprava zboží, výměna za bezvadné zboží nebo vrácení peněz. Požadovaný způsob vyřízení reklamace musí být uveden v reklamačním listu. V případě, že zboží není možné opravit, má kupující právo na vrácení peněz nebo výměnu zboží za bezvadné.
Reklamace odeslané z centrály (objednávky přes e-shop) reklamujte na tel. čísle: 558 711 051, v době 9.00 – 15.00 hodin, případně e-mailem: reklamace@finclub.cz
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz
Ochrana osobních údajů
Společnost FINCLUB PLUS, a.s. důsledně dbá na to, aby zpracovávala osobní údaje pouze v rozsahu nutném vzhledem k účelu jejich zpracování, a jakékoli zpracování se snaží minimalizovat. Více informací zde...
Členský servis
Pokud jste Člen nebo Obchodní partner Finclubu a končí Vám platnost Členského servisu, bude Vám automaticky účtován na faktuře s Vaší objednávkou, a to již tři měsíce před koncem platnosti Vašeho Členského servisu. Platnost svého Členského servisu si můžete ověřit na bezplatné lince 800 169 570.
Prohlášení
Jsem si vědom/a, že doplňky stravy jsou potravinou, jejímž účelem je dolňovat běžnou stravu, nenahrazují pestrou a vyváženou stravu a nenahrazují léky předepsané lékařem. Doporučujeme nevysazovat v průběhu své léčby předepsané léky bez porady s ošetřujícím lékařem.
Jak Finclub využívá soubory cookie
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace.
Upozornění na změny po zavedení EET pro členy a obchodní partnery
Elektronická evidence tržeb (EET) je způsob evidence tržeb, kdy jsou údaje o každé transakci obchodníka online posílány na státní správu.
Druhá fáze, která startuje 1.3.2017, se týká segmentu MALOOBCHODU a VELKOOBCHODU, tedy i společnosti Finclub.
S tímto zavedením pro nás, jako i pro další společnosti spadající do druhé vlny, platí nová pravidla, kde již nemůžeme garantovat fakturaci akčních produktů v měsíci následujícím, kdy již tyto akce neplatí.
Proto pokud zvolíte v našem internetovém obchodě možnost odběru objednaného zboží na distribučním centru a chcete-li využít členských akcí pro daný měsíc, je potřeba, abyste si zboží vyzvedli ještě tentýž měsíc.
Z těchto důvodů Vám doporučujeme, aby Vaše elektronická objednávka byla realizována nejpozději předposlední pracovní den v měsíci, a to do 12 hodin.
Zároveň s tímto omezením nebude povolena jakákoliv dofakturace do starého měsíce.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.